joi, 25 noiembrie 2010

E mult prea mult,e atat de tragica distanta Eu nu ma misc de aici pana nu-mi sare siguranta...←

“°•Într`o oarecare mãsurã e tare!B-)Sã crezi mãcar pentru o secundã cã ai lumea la picioare!:):x•°”

Ba, ma vezi? ..Te cred...Ma crezi? ..Te-aud. ..M-asculti? .. Te vad .. Esti praf :x ..””

Ele imi raspund la telefon indiferent de situatie, in orice ora din noapte si imi spun: Calmeaza`te! Ele nu o sa imi spuna niciodata:" ne despartim..."

Nici sticlele de alcool , nici fumurile , nici prafurile , nici alte fete.. nu te vor face sa uiti tot ce a fost intre ochii tai si`ai mei””

Nu stau in atentia ta ca are cine sa ma bage in seama;)...

Arata`i mereu putina iubire pentru a`i demonstra ca langa tine o sa`i fie bine. Arata`i lumea dintr`o alta perspectiva si zambetul ce i`l vei oferi zi de zi. ;x””

Nu incerca sa i minti ca "ea" e doar o oarecare... Cand ei stiu k amintirea ei inca te mai doare!”

“Ai tupeu sa vii cu mine? Ai tupeu sa uiti de tine? Eu astept doar un raspuns Sa vii cu mine in lume Sa te lasi dus”

---> ♥ Pentru ea el eclipsa mereu orice alt baiat Caci vedea in el un suflet sincer si devodat Il facea sa rada in cel mai trist moment L-a facut sa prinda viata cand privea absent

Si tine`mi bine minte numele, ca s`ar putea sa`l auzi prin toate partile, si n`ai sa uiti niciodata ca ai fost cu mine, du`te draq .de la mine pentru tine”

de ce sa ma chinui k altele sa sparg topul..kand mintea si corpul meu spun totul..”

Nu e un vis sh nici O fantezie..E ceea ce se numeshte cOpilarie..Un episOd din serialu` vietsi mele kre cOntsine clipe dulci”

il sun..trimit mesaj.. nu`mi raspunde..ma gandesc k poate telefonul nu`l aude... trebuie sa renunt..numai e cum a fost... sterg nr, dar nr il stiu pe de rost...

Ne privesti prin geamul masinii tale..cand te dai jos scazi la jumatate din valoare..crezi ca ne poti face fatza in continuare...nu ne lasam atrase de jocuri murdare.. ! :)”

---> ♥ erau fericiti si unul pe altul se iubeau,toata lumea era invidioasa pentru ce traiau,putinul pe care il aveau il imparteau...8->

Cand o usa a fericirii se inchide...o alta se deschide!"” Hai...Paaaaaaaaaaaa...:))

Poate m'am schimbat...poate m'am saturat...poate nu vreau sa aud..poate ca mi'e de ajuns..poate ce'a fost..s'a dus..”

) A ramaS amintirea, dOi cOpii ce Se iubeau Shi credeau k nimeni n`o Sa`i deSparta...DanSand razand in plOaie...N`aveau Sa Shtie` k O relaTzie pOathe` declanSha` razbOaie...:x !

Cand ai un prieten aproape de tine Uiti de ce e rau si te gandesti la bine ;X:X

Viata ta e in alb si negru ca nu`ti permiti culori In timp ce altii, in filmul vietii lor isi cumpara actori ;)

! Iubeste`o, nu`mi pasa, pastreaz`o de tot .. iar p mine, priveste`ma si LINGE`TE PE BOT

Pentru Noi Barfa Inseamna Reclama Fara Plata,

_[:-*].RaTeZi cE`i BoOn ItZi sPoOn:->...FaNtEzIiLe tHaLe sE PrEfAk iN ScRuM AkM:))...E K Un jOk:P...PaNa La fInAl O Sa cEdEzI:D...SuNt mAi pUtErNiK DeCaT TiNe:X...VrEi sAh vEzI??:)).[:-*]

.``~Muncim Pt`un Pumn De Vise..FortZam`Ushy InchiSe..TraiM`ViSe Nepermise..~”:x”

Nu crede tot ce auzi, nu cheltui tot ce ai si nu dormi atât cât vrei.

Era o seara de iarna,cnd q ai tai erai pe'afara__ Ai intalnit'o, si'ai privit-o k pe'o prada usoara__Felul ei de a fi,atat de diferita__te-a facut s-o placi,era chiar deosebita.”

Sau imi doresc prea mult sa te pastrez :x


sunt numai a cui ma merita...ca ceilaltzi ma irita...
Shi pe bune Ti`ar sta rau cu alta`n locu meu :x
Oricand putem spune ca: ne shtim din totdeauna.In momente grele ne`am intins una alteia mana.Shi au fost diverse momente prin care am trecut.Diverse sentimente, le`am impartashit de la`nceput:x!””

!Dar viata ce o traim Bate orice alt film E un scenariu nescris Si cazul e strict real Nu folosim trcuaj Nu facem nici dublaj In lumea rea ca un thriller Invinge dragostea

Am o nebunie...kre`ti place tie,am un stil aparte...Eu nu sunt ca toate...”

De la parinti ai tot ce vrei deci nu te fac banii

cu barbie in kbina de proba, cele mai tari aventuri:->

Taria unui barbat nu consta a avea mai multe femei, Ci in a ramane fidel uneia singure..

Ne privim tacuti Luminati de-un mac Te cunosc de-o zi Te iubesc de-un veac

Gandul e mereu la tine...mai bine da-mi-l inapoi...:x

Iti place zambetul meu si chipul meu de copil.. iti place qm arat, Iti place al meu stil.. Iti place k n`am figuri si k sunt naturala, Iti place k exist si k sunt reala? [;x]”

♥Tipa care detesta prietenii falsi si ii trm la plimbare...

m`ai da`te `n stare d nebunie

Ingeru kre a avut grija d mn azi s-a sinucis...

DaQ ma mintSi maCar minthe`ma frumOs:).. DaCa thOt O faCi fa`O periCulOs`..eShty un sCump:*.. Dar ieftin la vrajeala;)..eSthy frwmOs`..Dar` dOar pe dinafara


E IMBRACATA LA VERDE SH TOATA LUMEA O VEDE!!!;)

Am incercat, am acuzat fara sa stiu cine-i de vina! Si caut disperata un drum fara tipar, fara rutina...

cHiAr DaK SuNt toT tImPuL cU ZaMbEtUl Pe bUzE..nU InSeAmNa k SunT fErIcItA..Ci DoAr InCeRc Sa PrIvEsC iNaINtE sI sA lAs tReCuTuL iN uRmA!!!!!


Te prefaci ca nu ma placi;) Dar tu tot la mine tragi;)

Suficient de matura Sa Stiu` ce imi dOreSq` dar Suficient de cOpila Sa ma prefac k nu`mi dau Seama..:|

Ce zile am avut Ce zile am petrecut Ce clipe de poveste Vai ce mia placut Cine mia fost aproape Haide spune cine Pacat ca ai plecat Mda....in fine

ma bucur mai mult de atingerea ta decat de cadourile tale !

•Cine ma`nveseleste..cine ma face sa zambesc? Cine`mi apare`n gand atunci knd ma trezesc? Cine`mi bantuie visele..bineinteles k tu .. Ma`ntrebi dak`am innebunit,Bineinteles k nu :x •

*:[Cum vrei, poate nu vreau eu.`Si daca ai sa pleci,stiu ca ai sa te intorci mereu!]~*

nu mi a placut istoria...NU VREAU sa o repet...nu ma invart in cer...IMI PLACE sa merg drept...

oR Fi ReGuLiLe ThAlE...dAr Nu UiTa K e JoKu`MEu :x_

Stiu ca am gresit...dar nhu atat de rau ...incat sa imi stergi imaginea chipului tau...sa te pastrez in amintiri e dreptu meu...[:(]

De data asta nu e vina ta...Vreau mai mult dekt u imi potzi da...Mam schimbat shi pot visa acum...Nu mai vreau sa cer..Voi obtzine oriqum

Paharele sus ! Shampania sa curga . Respect pentru fetele care i-au facut pe fraieri sa planga”

te'ai infiltrat in viata mea prea usor..tu vrei sa dau reloade insa iti dau ignore..

“Cand Treci Pe Langa Mine, Eu Nu Ma Pot Abtine, Intorc Capu Dupa Tine___[:x]___[:x]___

Atata timp cat nu ne pasa pe unde suntem, nu aveam cum sa ne ratacim!

Atata timp cat nu ne pasa pe unde suntem, nu aveam cum sa ne ratacim!!

Si ne asezam pe vise,si le storceam de culoare

Nu am comori,dar am prieteni care ma suna:``Te pup nana,Ai grija de tine,Noapte buna[:x]..

.
Multe...au incercat si vor sa imi ia loku`[:-j]...nu au puterea nici noroku..nu au stiut k asta nu se poate..si ce e al meu e pus deoparte ..;x



Sunt un diavol cu suflet de inger...Sunt o flacara cu inima de gheatza...Sunt intunericul kre percede lumina... Sunt tot ceea ce iti doresti... Tot ceea ce privesti...Dar tot ceea ce nu poti avea:X


am plecat cand m ai gonit...deci nu ai de ce sa regreti...m ai chemat....si am venit...akum sa stii la ce sa te astepti.....:))))
Spui k`i pusht0aik` si nu`tZi plc`asha...dar asa qm e ea` tZi`a furat inima..kt vrei tu sa pari de Gig0lO..knd ii vezi 0chish0rii itZi piere chefu` de`a face misht0

Acum am doar un scop: Sa te fac sa ajungi nebun . Nebun sa fii dupa mn,cum am fost eu dupa tine >:) ;)!

Perfectiunea se obtine, nu atunci cand nu mai este nimic de adaugat, ci atunci cand nu mai ramane nimic de scos

Primul pas pe care trebuie sa il faci ca sa obtii tot ce vrei de la viata este asta: Hotaraste-te ce vrei...:)

Maine stiu ca e ultima zi, Mi-e greu sa cred ca ne vom desparti, Spui ca ti s-a luat sa ma mai vezi, Nu cred, si tie iti este greu sa ma pierzi…




Ai avuth vreodatha in viatza tha o fatha pe care s`o visezi sh noaptea? Sa nu`ty imaginezi viatza fara ea..sa te doara in 14 de altha?

Sunt legende in viata si legende in vis Care nu fac niciun compromis Shi care repeta non stop"O sa fie bine"... Care seamana ku tine...care seamana ku mne..

]M'ai vazut numai o data,m'ai vazut mergand pe strada ,m'ai vazut mergand din spate de n'ai mai dormit o noapte!...[%]..


~*Eu sunt fericita cand vad ca alta ma imita ,Cand mi se face reclama gratuita. Si vorba la lume,chiar daca e rea ..E tot in favoarea mea

Si daca el nu o sa-ti mai zica "Noapte buna!" .. si daca nici pe strada nu o sa-ti mai zica "Buna!" .. ai prietene care te suna sa-ti zica: "Fataa, esti de 1000 de ori mai buna":x””


“Din prima clipa. ai reprezentat lumea pentru mine ;;)”


Brunetele Au O Reputatie De Femei Misterioase...Puternice...Uneori Reci Si Calculate...



Nu exista baiat care sa nu insele...si fata care sa nu i`o intoarca [:x]cica: prima parte mai des .. a 2a mai rar. a 2a o aplica doar fetele inteligente ;) :))”

ai f0st ac0l0 knd nimeni nu ma auzea..tu ai fst` unik sperantsa a mea..m`ai ajutat.m`ai ridikt.itsi multsumesc k exishti

Te astept sa vii , tu nu vii , nu-mi pare rau , vine altu-n locul tau , oricum nu am inteles niciodata de ce ai spus bine ..cand defapt tu tot timpul tzi-ai pus cenusa in cap cu mine! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu